UŞAK ÜNİVESİTESİNDE SKANDAL

YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİSİNİ ODASINDAN KÜFÜR EDEREK KOVAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DEKANI PROF.DR. RAMAZAN ALTINAY’IN SES KAYDI YOUTUBE DÜŞTÜ.

UŞAK ÜNİVESİTESİNDE SKANDAL
banner628

Dekan Ramazan Altınay yüksek lisans öğrencisini  odasından binbir türlü hakaret ve aşağılayıcı sözle kovdu.      

Öğrencisine Defol git burdan, geri zekalı mısın sen, sen ne geri zekalı bir çocuksun,  sen bana hesap mı soruyorsun lan, zeka düzeyin düşük müdür nedir, senden mi öğreneceğim lan nasıl uslubum olacağını,   bundan sonra seni bekliyorum.   Derse  gelmezsen kalırsın bu dönem hadi, ben hakaret etmiyorum sen hakettiğini alıyorsun,  sende zerre kırıntısı  olsaydı zekanın, nasıl olacak lan   senden mi öğreneceğim nasıl olacağını, Lan defol git  hadi bak benim elimden bir kaza çıkacak defol git,    s….ol git hadi. “ gibi sözleri söyleyen kişi dekan   Ramazan ALTINAY. 

Bu üslubun ve hakaretlerin sahibi  bir  dekan. Üstelik Eğitim Fakültesi, yani öğretmen yetiştiren bir fakültenin dekanı. Daha önce bu dekanı çeşitli sebeplerle  bir çok kez haber yaptık.   Sonunda ehliyet ve liyakati açığa çıktı.

Dekanın youtuba  düşen öğrenci ile konuşmasını dinlediğimizde www.usak.tv olarak dehşete kapıldık. 15 dakika önce öğrencileri derse davet eden bundan dolayı öğrencinin itirazıyla karşılaşan bir profesörün insanlık onurunu ayaklar altına alan tavrı  tam bir ibretlikti.15 dakika önce öğrenciyi davet eden dekana “hocam maalesef çalışıyorum ben” diye     mesaj yazan öğrenciye dekanın cevabı “… bu geçerli bir sebep değil” diye cevap vermişti. Kuryelik yaparak ekmeğini kazanan öğrenciye verilen bu cevabı gördüğümüzde hocanın mantığı karşında dehşete düştük. Öğrenci “anlıyorum hocam da  ben zaten 1 aydır okula gelip gidiyorum. Derslere giriyorum. Bir anda hadi 20 dk ya ders yapıyorsuz derseniz olmaz. Dilerseniz yanınıza gelince görüşelim., dediğinde dekan ALTINAY,   “Sen çok konuşuyor musun her zaman böyle, senin çalışman beni hiç ilgilendirmiyor, öğrenciyken geleceksin dersini alacaksın senin görevin bu. Bana işimi öğretme, haddini bil!

Sayın dekanın öğrencinin makul itirazına üst perdeden gönderdiği mesajlar bunlar. Kısaca şunu diyor:  Senin bir yerde çalışman beni ilgilendirmez. Aç mısın tok musun beni ilgilendirmez. Ben şu saatte ders yapacağım dedim mi geleceksin. Çok konuşma ve haddini bil. Bana işimi öğretme”

Evet bu dekan  üstelik  internete düşen diyaloğunda  öğrencisini aşağılamak için sık sık zekasını söz konusu ediyor ve geri zekalı olduğuna, zeka seviyesinin düşük olduğuna dair hakaretler savuruyordu.   

Mesajları ve ses kaydı videoyu izledik. Öğrencinin zeka seviyesinde  bir sorun görmedik! Ancak mesajlarda sayın dekan tarafından mantık ve makuliyet sınırlarının aşılmış, işin hakarete çevrilmiş olduğunu gördük. Ses kaydında neler olduğuna okuyucu dinledikten sonra kendi  karar versin. 

Olay Neydi!

Hocası tarafından hakarete uğramaya başlayınca  durumu kayda alan öğrenci ekşi sözlükte olayı şöyle açıkladı:

“Uşak üniversitesi'nde yüksek lisans öğrencisiyim aynı zamanda kuryelik yapmaktayım. aldığım dört dersle beraber okulun eğitim fakültesi dekanı Prof. Ramazan Altınay'dan da bir ders aldım. ilk eğitim günü olan 4 Ekim'de yanına gittim. bir wp grubu kur oradan haberleşiriz, uzaktan filan yaparız dedi. ben de sonrasında grubu kurdum. hocadan grupta geri dönüş olmadı. ilk iki haftadan sonra bir daha aradım. tamam yaparız dersi dedi. bu arada grupta olan benden başka bir kişi var onunla da görüştüğümde şehir dışındaymış. tabii ben öncesinde kararlaştırdığımız günlerde diğer derslerime giriyorum, vize ödevimi bitirmek üzere olduğum ders var.
tam bir ay sonra bizimle öncesinde hiçbir şey demeden gruba arkadaşlar 20 dakikaya ders yapıyoruz dedi. ben de işte olduğumu, derse girmeyeceğimi yazdım. ardından kabaca bir şeyler yazıp gruptan çıktı. sonrasında ilk ders günümde, dersle alakalı görüşmek üzere makamına gittim. ta en baştan itibaren neden geldiğimi sorgulayarak hakaretler saydırdı. ben böyle bir şey beklemiyordum. titremeye başladım hakaretlerden sonra telefonla kayda aldım. alıp almadığımdan da emin değildim. zaten kendimi çekmişim”
https://eksisozluk.com/usak-universitesi-egitim-fakultesi-dekani-rezaleti--7078788

İşte Dekanın Utanç Verici Sözleri

Dekan Ramazan Altınay’ın   tavrını usak.tv okuyucularına sunmadan önce  bazı gerçekleri hatırlatalım.   Bu şehrin bir basın kuruluşu olarak doğrusu üzülüyoruz. Bu kişi akademisyen ve dekan! Uşak üniversitesinde adı çeşitli şekillerde gündeme geldiği halde himaye edilenlerden. Bu uslubun sahibi ortaçağ profesörü olmakla birlikte lisans eğitimi olarak  bir ilahiyatçı.

Video kaydından bazı satırları deşifre ettik. Nasıl konuşuyor öğrencisiyle sayın dekan.

 Öğrenci: Hocam bakın

DekanDefol git burdan adam gibi konuşmayacaksan defol git.

Öğrenci: Okul başladıktan bir aya sonra şey yapmanızdınız mı irtibata geçmediniz mi

DekanGeri zekalı mısın sen sana ben grup kur dedim bir defa geldin…

Öğrenci: Kurdum. İlk gün kurdum.

Dekan : İlk geldin iki hafta görüştük senle program dedim  şunu yap bunu yap dedim.  Bir hafta derse girmedim diye sen bana hesap mı soruyorsun lan şimdi. Sen ne geri zekalı bir çocuksun ya. Zeka düzeyin düşük müdür nedir nasıl konuşuyorsun sen böyle benimle ya..

Öğrenci:: sizin bana karşı üslubunuz çok yanlış az önce  bana küfür ettiniz

Dekan :  Terbiyesizlik yapıyorsun ben sana tabi ki böyle karşılık vereceğim. Ben 40 yaşında hocama çay kahve yapmış adamım senden mi öğreneceğim lan nasıl üslubum olacağını, senden mi öğreneğim.

Öğrenci Bakın hala len li menli konuşuyorsunuz.

Dekan Sen önce bir adam  olacaksın, önce bir adam olacaksın.

Öğrenci:  Siz benim adamlığımı sorgulayamazsınız.

Dekan: Çık oradan dışarı hadi. Derse geleceksen ders programda yazılıdır. Bundan sonra seni bekliyorum.   Derse  gelmezsen kalırsın bu dönem hadi.  

Öğrenci: Ben senden ders almak durumunda… nasıl ders alim hakaret ediyorsunuz bana şu anda

Dekan Ben Hakaret etmiyorum. Sen hakettiğini alıyorsun şu anda … …. Eğer sende zerre kırıntısı  olsaydı zekanın bir program olduğunu bilirdin. Bunu bilmiyorsun

Öğrenci: 4 Ekimde yanınıza geldim grup kur gidin dediniz. İlk gün ilk eğitim günü yanınıza geldim. Grup kur ben seninle irtibata geçicem dediniz. Bir ay sonra bana 20 dakika sonra derse var dedin.

 Dekan: Ve Sende bana utanmadan hocam böyle olmaz nasıl olacak lan   senden mi öğreneceğim nasıl olacağını Hocam 20 dakika önceden haber vereceksin böyle olmaz öyle mi?

Öğrenci: 20 Dakika sonra Derse girin dediğiniz zaman nasıl girelim. Ki uzaktan yapmamanız lazım dersi. Ya hocam siz programa kendiniz uymadınız hocam ben ilk gün söyledim size

Dekan: Lan defol git  hadi bak benim elimden bir kaza çıkacak defol git buradan. Geleceksen gelmiceksen s…. git.

Başka söz hacet var mı? Bu kişilikte insanları dekan yapmanın vebalini sorumlular  ne bu dünyada ne öte dünyada veremezler.   İşte bir dekanın utanç diyalogları…. https://www.youtube.com/watch?v=osMcQ1pByow

Gördüğümüz kadarıyla  ortada  dekanın iddia ettiği gibi zeka ile ilgili bir eksiklik yok. Ancak insani yaklaşım ve terbiye  eksikliğinden kaynaklanan  ciddi bir sorun var! Sayın dekana , sayın rektöre  ve üniversitenin idaresinden sorumlu tüm yetkililere soruyoruz. 

  Kendi çocuğunuza böyle davranılmasına ister miydiniz?   Sizlere emanet edilen gençlerimize  lütfen sahip çıkınız.

YORUM EKLE
banner633
SIRADAKİ HABER